Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

The Power of Identity and Ideology in Language Learning: Designer Immigrants Learning English in Singapore - Peter I. De Costa - cover
The Power of Identity and Ideology in Language Learning: Designer Immigrants Learning English in Singapore - Peter I. De Costa - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
The Power of Identity and Ideology in Language Learning: Designer Immigrants Learning English in Singapore
Disponibile in 5 giorni lavorativi
44,88 €
-5% 47,24 €
44,88 € 47,24 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
44,88 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
44,88 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
The Power of Identity and Ideology in Language Learning: Designer Immigrants Learning English in Singapore - Peter I. De Costa - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


This critical ethnographic school-based case study offers insights on the interaction between ideology and the identity development of individual English language learners in Singapore. Illustrated by case studies of the language learning experiences of five Asian immigrant students in an English-medium school in Singapore, the author examines how the immigrant students negotiated a standard English ideology and their discursive positioning over the course of the school year. Specifically, the study traces how the prevailing standard English ideology interacted in highly complex ways with their being positioned as high academic achievers to ultimately influence their learning of English. This potent combination of language ideologies and circulating ideologies created a designer student immigration complex. By framing this situation as a complex, the study problematizes the power of ideologies in shaping the trajectories and identities of language learners.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Multilingual Education
2016
Hardback
173 p.
Testo in English
235 x 155 mm
4144 gr.
9783319302096
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore