Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Interpreting and Responding to Classroom Behaviors: A Guide for Early Childhood Educators - Michael O. Weiner,,Les Paul Gallo-Silver,Tal D. Lucas - cover
Interpreting and Responding to Classroom Behaviors: A Guide for Early Childhood Educators - Michael O. Weiner,,Les Paul Gallo-Silver,Tal D. Lucas - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Interpreting and Responding to Classroom Behaviors: A Guide for Early Childhood Educators
Disponibile in 2 settimane
56,00 €
56,00 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
56,00 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
56,00 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Interpreting and Responding to Classroom Behaviors: A Guide for Early Childhood Educators - Michael O. Weiner,,Les Paul Gallo-Silver,Tal D. Lucas - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


I spend all my time with this kid!" is a typical teacher complaint when challenged by young children, who disrupt the classroom with rebellious, impulsive, worrisome, and/or odd behaviors. It is vital that teachers gain the skills to holistically decipher and respond to these complex classroom situations. By addressing the underlying meanings that motivate children's behaviors, teachers increase the opportunity for change within the classroom setting. Focusing on communication, this book discusses practical ways to apply child developmental theories to help address common classroom situations, problems, and worries. It identifies new frameworks and rationales, such as the troubling child, the testing child, the worrying child, and the hiding child; describes the unique aspects of these children's communication; and offers an easy-to-use language for successful teacher intervention. It also provides an adaptable, week-by-week planning and intervention structure as a way of creating some balance between practicality and theory.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2021
Paperback / softback
245 p.
Testo in English
254 x 178 mm
728 gr.
9781476673752
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore