Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Designing Information Literacy Instruction: The Teaching Tripod Approach - Joan R. Kaplowitz - cover
Designing Information Literacy Instruction: The Teaching Tripod Approach - Joan R. Kaplowitz - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Designing Information Literacy Instruction: The Teaching Tripod Approach
Disponibile in 2 settimane
114,90 €
114,90 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
114,90 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
114,90 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Designing Information Literacy Instruction: The Teaching Tripod Approach - Joan R. Kaplowitz - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Designing Information Literacy Instruction: The Teaching Tripod Approach provides a working knowledge of how instructional design (ID) applies to information literacy instruction (ILI). Its "how to do it" approach is directed at instruction librarians in all library settings and deals with both face-to-face and online ID issues. No matter where an instruction librarian works, whom they are teaching, or what delivery mode they will be using, the ID process remains the same: *Start with the user and the user's needs. *Identify the instructional problem(s). *Develop outcomes that address these problem(s). *Use outcomes to drive both the learning activities included and the assessments used to measure the attainment of the success of the instructional endeavor. This book will help instruction librarians create instruction for all types of environments and in all modes of delivery. It includes exercises and worksheets to help the reader work through the instructional design process. Based on Kaplowitz's innovative Teaching Tripod model, it will help instructional librarians clearly define the crucial links between outcomes, activities and assessment.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2014
Paperback / softback
220 p.
Testo in English
277 x 217 mm
617 gr.
9780810885844
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore