Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Design. Think. Make. Break. Repeat.: A Handbook of Methods - Martin Tomitsch,Cara Wrigley - cover
Design. Think. Make. Break. Repeat.: A Handbook of Methods - Martin Tomitsch,Cara Wrigley - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Design. Think. Make. Break. Repeat.: A Handbook of Methods
Disponibile in 5 giorni lavorativi
35,62 €
-5% 37,49 €
35,62 € 37,49 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
35,62 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
35,62 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Design. Think. Make. Break. Repeat.: A Handbook of Methods - Martin Tomitsch,Cara Wrigley - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


This handbook documents sixty methods used in design innovation projects leading to the design of new products or services. It is the first publication to bring together methods, tools and case studies that involve multiple design disciplines and perspectives – from product and service design to interaction and user experience design. Design. Think. Make. Break. Repeat. addresses the needs of anyone interested in deploying design thinking academically or operationally inside their organisation. With design thinking becoming an increasingly valued skillset across a wide range of industries, there is an increasing demand for design-based skills in the workplace. More and more organisations are looking at design to improve their businesses and the services and products they offer. The book offers an easily accessible overview of the design thinking process along with a wide range of methods that can be applied across many different areas and contexts. Design. Think. Make. Break. Repeat. is designed as a learning resource to scaffold the reader’s understanding of design as a method for innovation. Each method is presented through an evidence-based description along with simple exercises that allow for a hands-on, interactive learning experience, including templates, tools and case studies. It is a must-have for everyone interested in adopting design thinking.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2018
Paperback / softback
208 p.
Testo in English
225 x 177 mm
9789063694791
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore