Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Branding: A Very Short Introduction - Robert Jones - cover
Branding: A Very Short Introduction - Robert Jones - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 2 liste dei desideri
Branding: A Very Short Introduction
Disponibile in 5 giorni lavorativi
10,68 €
-5% 11,24 €
10,68 € 11,24 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
10,68 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
10,68 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Branding: A Very Short Introduction - Robert Jones - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Branding is possibly the most powerful commercial and cultural force on the planet. Iconic names such as Coca-Cola, Nike, Manchester United, Harry Potter, and Google are known and recognized by millions of people worldwide. As the market economy spreads across the world, brands are becoming ever more prevalent. The Apple brand has been valued at $98 billion - more than the GDP of Slovakia. Every day, we're exposed to more than 3500 brand messages. And even though people are increasingly brand-aware and brand-sceptical, they are nevertheless seduced by brands. We may reject the whole brand system, but we still wouldn't be parted from our Apple Macs. Brands are impossible to escape. In this Very Short Introduction Robert Jones discusses the rising omnipresence of brands, and analyses how they work their magic. He considers the incredible potency of brands as a commercial, social, and cultural force, and looks at the many different kinds of brands that exist - from products, services, and artistic properties, to companies, charities, sports clubs, and political parties. Defining what we mean by the word 'brand', he explores both the positive and negative aspects of brands. Finally Jones considers the business of branding, and asks whether the idea of brands and branding is starting to decline, or whether it has a long future ahead. ABOUT THE SERIES: The Very Short Introductions series from Oxford University Press contains hundreds of titles in almost every subject area. These pocket-sized books are the perfect way to get ahead in a new subject quickly. Our expert authors combine facts, analysis, perspective, new ideas, and enthusiasm to make interesting and challenging topics highly readable.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Very Short Introductions
2017
Paperback / softback
160 p.
Testo in English
174 x 111 mm
141 gr.
9780198749912

Conosci l'autore

Robert Jones

1577

Liutista e compositore inglese. Si hanno scarse notizie sulla sua vita. Fondò una scuola di fanciulli cantori per la regina e forse un teatro per bambini. Pubblicò 5 libri di canzoni e arie a una e più voci con intavolatura per liuto e 1 libro di madrigali da tre a otto voci. Autore spigliato di melodie per testi leggeri, fu meno felice nelle composizioni su testi seri e nei madrigali a più voci. Decifrarne le musiche è arduo, perché vennero stampate con omissioni, errori e oscurità varie.

Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore