Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Writing-Across-the-Curriculum and the Academic Library: A Guide for Librarians, Instructors, and Writing Program Directors - Jean Sheridan - cover
Writing-Across-the-Curriculum and the Academic Library: A Guide for Librarians, Instructors, and Writing Program Directors - Jean Sheridan - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Writing-Across-the-Curriculum and the Academic Library: A Guide for Librarians, Instructors, and Writing Program Directors
Disponibilità in 2 settimane
121,30 €
121,30 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
121,30 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
121,30 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Writing-Across-the-Curriculum and the Academic Library: A Guide for Librarians, Instructors, and Writing Program Directors - Jean Sheridan - cover

Descrizione


Writing-Across-the-Curriculum is a popular and effective means of teaching writing to undergraduates and preparing them to write in specific academic disciplines. It assumes that the ultimate responsibility for teaching this writing resides with faculty in the disciplines. This professional reference provides practical information to librarians who wish to know more about Writing-Across-the-Curriculum and to instructors in writing-intensive courses who wish to know more about using library resources. The first part of the book defines Writing-Across-the- Curriculum and places the movement within the larger context of composition theory. In the second part, the research process and process writing are described and compared, and specific assignments are suggested. Included is a chapter presenting a model for a writing-intensive course taught by a librarian. The third part advises instructors on how to use the library effectively in teaching, and advises librarians on how to reform library instruction. The fourth part contains case studies of effective collaborations between librarians, instructors, and writing programs.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

1995
Hardback
260 p.
Testo in English
9780313291340
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore