Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Value in a Digital World: How to assess business models and measure value in a digital world - Francisco J. López Lubián,José Esteves - cover
Value in a Digital World: How to assess business models and measure value in a digital world - Francisco J. López Lubián,José Esteves - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Value in a Digital World: How to assess business models and measure value in a digital world
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
35,62 €
-5% 37,49 €
35,62 € 37,49 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
35,62 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
35,62 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Value in a Digital World: How to assess business models and measure value in a digital world - Francisco J. López Lubián,José Esteves - cover

Descrizione


An in-depth examination of the concept of value in a digital world, an analysis of a range of digital business models and a framework for assessing the value of digital businesses. Assessing the value of traditional business was easy. There are hard, well tested metrics and tangible, measurable assets you can literally kick the tyres of. But how do you measure the value of something that consists of little more than bits of information, brand awareness and a compelling idea? In the winner takes all digital world how do you know if this idea is one that will attract billions of dedicated users or a few thousand fleeting trialists? And, most importantly, how do you assess whether any given business model is robust enough to make billions or flawed in a way that will lose millions? Lopez Lubian and Esteves look at what economic value means in a digital world, and argue for a shift from traditional value metrics to digital value metrics. Through high profile case studies they examine the process of valuation in the digital world – examining the challenges of making objective judgments from subjective information and how to assess the value of data. Next they analyse in depth a number of different digital business models from the perspective of delivering value to investors, stakeholders and society at large. Finally they present a framework model for assessing value in digital business.    
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2017
Hardback
168 p.
Testo in English
235 x 155 mm
413 gr.
9783319517490
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore