Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Understanding America's Gun Culture - cover
Understanding America's Gun Culture - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Understanding America's Gun Culture
Disponibile in 2 settimane
56,60 €
56,60 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
56,60 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
56,60 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Understanding America's Gun Culture - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Understanding America's Gun Culture focuses on building understanding of some of the issues associated with U.S. gun culture and the contemporary debate about the availability and use of guns. This edited volume is unique in that it draws on a wide variety of disciplines and presents perspectives on both sides of the debate. Contributors hail from the academic disciplines of history, social work, criminal justice, sociology, religion, and theological ethics as well as policy agencies. Some chapters examine the issues social-psychologically to help readers better understand dynamics within the debate. Others pose important ethical and philosophical questions about gun culture. Still others address practical policy solutions for enhancing gun safety and minimizing gun violence, even bringing in international perspectives. This second edition includes literature published in the last two years and two new chapters, one focusing on gender within gun culture and another that features a conversation between the editors and an ethnographic researcher with broad expertise in gun culture and research and policy trends. Together, the chapters create a thought-provoking compilation that offers insightful findings, considers theoretical and practical implications, and invites further exploration of the topic.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2023
Paperback / softback
204 p.
Testo in English
222 x 154 mm
327 gr.
9781793625151
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore