Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Transforming Teacher Work: Teacher Recruitment and Retention After the Pandemic - Aimee Quickfall,Phil Wood - cover
Transforming Teacher Work: Teacher Recruitment and Retention After the Pandemic - Aimee Quickfall,Phil Wood - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Transforming Teacher Work: Teacher Recruitment and Retention After the Pandemic
Disponibile in 5 giorni lavorativi
122,07 €
-5% 128,49 €
122,07 € 128,49 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
122,07 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
122,07 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Transforming Teacher Work: Teacher Recruitment and Retention After the Pandemic - Aimee Quickfall,Phil Wood - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Recruitment and retention problems existed within the teaching sector before the COVID-19 pandemic, with an increasing number of teachers deciding to leave the profession for either early retirement, careers in other sectors, or for teaching jobs in other countries. However, the pandemic, and the period subsequent to it, have amplified the problems of a sector in crisis. Aimee Quickfall and Phil Wood offer insights into a profession overburdened by central diktat and performance management, and a system which is inefficient, overbearing and in many cases responsible for poor mental health and unsustainable pressures. Through a consideration of teachers’ experiences both during and after the pandemic they outline a policy direction concerning the work of teachers and leaders which is necessary to reorientate the education system in England to one which encourages individuals to become teachers, and which sustains them in a supportive professional environment once they are there. Transforming Teacher Work reflects on lessons learned during the COVID-19 pandemic to consider how we might renew and revitalise a failing system.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2024
Hardback
264 p.
Testo in English
229 x 152 mm
393 gr.
9781837972395
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore