Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Taxonomy for Learning, Teaching, and Assessing, A: Pearson New International Edition - Lorin Anderson,David Krathwohl,Peter Airasian - cover
Taxonomy for Learning, Teaching, and Assessing, A: Pearson New International Edition - Lorin Anderson,David Krathwohl,Peter Airasian - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 1 lista dei desideri
Taxonomy for Learning, Teaching, and Assessing, A: Pearson New International Edition
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
67,68 €
-5% 71,24 €
67,68 € 71,24 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
67,68 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
67,68 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Taxonomy for Learning, Teaching, and Assessing, A: Pearson New International Edition - Lorin Anderson,David Krathwohl,Peter Airasian - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Embodying advances in cognitive psychology since the publication of Bloom's taxonomy, this revision of that framework is designed to help teachers understand and implement standards-based curriculums as well as facilitate constructing and analyzing their own. A revision only in the sense that it builds on the original framework, it is a completely new manuscript in both text and organization. Its two-dimensional framework interrelates knowledge with the cognitive processes students use to gain and work with knowledge. Together, these define the goals, curriculum standards, and objectives students are expected to learn. The framework facilitates the exploration of curriculums from four perspectives-what is intended to be taught, how it is to be taught, how learning is to be assessed, and how well the intended aims, instruction and assessments are aligned for effective education. This "revisited" framework allows you to connect learning from all these perspectives.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2013
Paperback / softback
336 p.
Testo in English
239 x 181 mm
502 gr.
9781292042848
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore