Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Strategic Storytelling: Why Some Stories Drive Your Success at Work But Others Don’t - Anjali Sharma - cover
Strategic Storytelling: Why Some Stories Drive Your Success at Work But Others Don’t - Anjali Sharma - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Strategic Storytelling: Why Some Stories Drive Your Success at Work But Others Don’t
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
22,55 €
-5% 23,74 €
22,55 € 23,74 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
22,55 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
22,55 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Strategic Storytelling: Why Some Stories Drive Your Success at Work But Others Don’t - Anjali Sharma - cover

Descrizione


In today's connection economy, the most successful leaders inspire their people with purpose and meaning. Powerful corporate storytelling can mobilise people around an organisational objective in a way that a focus on market share never will. Be it a digital transformation or a diversity and inclusion initiative, corporate change needs the support of the people in that organisation in order to stick. Yet, while all stories can move people to take action, storytelling isn't a one size fits all. The most effective influencers learn to flex their narrative based on the audience's time or their level of expertise. A story that works on the stage doesn't work in the boardroom A story that works in the boardroom doesn't work in a team meeting A story that works in a team meeting doesn't work in a one-to-one conversation A story that works in one-to-one conversation doesn't work in sales... Anjali Sharma introduces leaders and ambitious influencers to the Who, Why and How of strategic storytelling in business, enabling them bring about change and drive corporate success by telling exactly the right story in the right way.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2024
Paperback / softback
256 p.
Testo in English
214 x 134 mm
259 gr.
9781399804738
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore