Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Questionnaire Design: How to Plan, Structure and Write Survey Material for Effective Market Research - Ian Brace - cover
Questionnaire Design: How to Plan, Structure and Write Survey Material for Effective Market Research - Ian Brace - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Questionnaire Design: How to Plan, Structure and Write Survey Material for Effective Market Research
Disponibile in 2 settimane
53,30 €
53,30 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
53,30 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
53,30 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Questionnaire Design: How to Plan, Structure and Write Survey Material for Effective Market Research - Ian Brace - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Market research in business is changing. Questionnaire Design, fourth edition, delivers a complete handbook for the mounting challenge of acquiring more data in less time, generating an entire rethink on how data is collected. The growth in mobile devices is limiting the readability of traditional measurement tools, new consumer channels are altering access, whilst time spent answering questions is decreasing exponentially. This book provides practical guidelines to plan, structure and compose questionnaires across all industries and purposes, ensuring valuable data insights are captured with accuracy and efficiency. Fully updated, the fourth edition of Questionnaire Design includes a new chapter on how to navigate the multiple software options available, with guidance on how to engage and retain respondents earlier on at planning stage, using new mobile design approaches and measurement tools. Updates also cover advances in data privacy, maximizing international reach and managing the transition from face-to-face surveys towards soft launches online. Whether applying to business positioning, consumer insights, employee feedback or product analysis, the ability to gauge a market snapshot on a global scale is escalating the demand for online survey and questionnaire data, making this is an essential addition to every professional's shelf.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Market Research in Practice
2018
Paperback / softback
384 p.
Testo in English
235 x 158 mm
590 gr.
9780749481971
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore