Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Promoting Academic Achievement Among English Learners: A Guide to the Research - Claude Goldenberg,Rhoda Coleman - cover
Promoting Academic Achievement Among English Learners: A Guide to the Research - Claude Goldenberg,Rhoda Coleman - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Promoting Academic Achievement Among English Learners: A Guide to the Research
Disponibile in 2 settimane
48,10 €
48,10 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
48,10 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
48,10 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Promoting Academic Achievement Among English Learners: A Guide to the Research - Claude Goldenberg,Rhoda Coleman - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


The growing numbers of English language learners (ELLs) in our schools pose increasing challenges and opportunities for U.S. educators and policy makers. A generation or two ago, the achievement of children who came to school knowing little or no English was not a prominent national issue. Today it is. This comprehensive resource explores the research on promoting academic success among ELLs. It provides educators with a firm basis for making decisions related to adopting or developing effective policies and programmes for ELLs. Promoting Academic Achievement Among English Learners provides illustrative scenarios throughout to accompany research-based discussions about: - What we know about using ELLs' home language in their academic programme and findings about bilingual education - ELLs learning to speak English and simultaneously learning academic content, a vital aspect of their educational agenda - School- and district-level factors that affect ELLs' achievement - Sociocultural factors, including the influence of parents and families - A broad framework for improving the academic achievement of students who come to school not speaking English well or not speaking English at all.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2010
Paperback / softback
192 p.
Testo in English
254 x 177 mm
400 gr.
9781412955492
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore