Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

The Outrageous Idea of Christian Teaching - Perry Glanzer,Nathan Alleman - cover
The Outrageous Idea of Christian Teaching - Perry Glanzer,Nathan Alleman - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
The Outrageous Idea of Christian Teaching
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
35,62 €
-5% 37,49 €
35,62 € 37,49 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
35,62 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
35,62 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
The Outrageous Idea of Christian Teaching - Perry Glanzer,Nathan Alleman - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Hundreds of thousands of professors claim Christian as their primary identity, and teaching as their primary vocational responsibility. Yet, in the contemporary university the intersection of these two identities often is a source of fear, misunderstanding, and moral confusion. How does being a Christian change one's teaching? Indeed, should it? Inspired by George Marsden's 1997 book The Outrageous Idea of Christian Scholarship, this book draws on a survey of more than 2,300 Christian professors from 48 different institutions in North America, to reveal a wide range of thinking about faith-informed teaching. Placing these empirical findings alongside the wider scholarly conversation about the role of identity-informed teaching, Perry L. Glanzer and Nathan F. Alleman argue that their Christian identity can and should inform professors' teaching in the contemporary pluralistic university. The authors provide a nuanced alternative to those who advocate for restraining the influence of one's extra-professional identity and those who, in the name of authenticity, promote the full integration of one's primary identity into the classroom. The book charts new ground regarding how professors think about Christian teaching specifically, as well as how they should approach identity-informed teaching more generally.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2019
Hardback
272 p.
Testo in English
155 x 231 mm
9780190056483
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore