Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

No BS Marketing to Seniors and Leading Edge Boomers - Dan Kennedy,Chip Kessler - cover
No BS Marketing to Seniors and Leading Edge Boomers - Dan Kennedy,Chip Kessler - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
No BS Marketing to Seniors and Leading Edge Boomers
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
16,62 €
-5% 17,49 €
16,62 € 17,49 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
16,62 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
16,62 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
No BS Marketing to Seniors and Leading Edge Boomers - Dan Kennedy,Chip Kessler - cover

Descrizione


Go Where the Money Is BOOMERS & SENIORS: Hold over 50% of the nation's wealth and more of its discretionary spending 46% have net worths exceeding $2-millionHold $1 out of every $2 available to advertisers, marketers, merchants, and service providers This is not a book about social good or business excellence or broad, big, sweeping ideas. It is a manual about getting money from those who have it and are, given reason and their interests met, very willing to spend it -on just about everything, and more of it, at higher average prices than any other consumers. Covers: What leading-edge boomers and seniors buy and why they buy it: the diversity and amount of their spending will surprise youOpportunities with The Affluent and The Still-Working: while 10,000 retire every day, 72% of boomers plan to keep working past age 65The power of profiling: learn how to sub-divide this market, develop the profile of your ideal customer within this demographic, and use it profitablyThe New American Family: 2 and 3 generations under one roof: what does this mean to your business?The 10 best advantages of marketing to boomers and seniors and how to leverage them: Capitalize on conditioned behaviors and imbedded commandsHow to incorporate the power of...frame of reference, familiarity, classic credibility, fear and stress reduction, aspirations, and ambition in your advertising, marketing, and sellingLessons from and secrets of: AARP, Disney, Playboy, psychics and mentalists, 7-figure income financial advisors, dentists and lawyers, the mattress store with prices starting 6X the national price average, the J. Crew Co., Facebook, Coke vs. Pepsi, and others
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2012
Paperback / softback
240 p.
Testo in English
229 x 158 mm
377 gr.
9781599184500
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore