Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Museum Branding: Reimagining the Museum - Margot Wallace - cover
Museum Branding: Reimagining the Museum - Margot Wallace - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Museum Branding: Reimagining the Museum
Disponibile in 3 settimane
132,80 €
132,80 €
Disp. in 3 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
132,80 € Spedizione gratuita
disponibile in 3 settimane disponibile in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
132,80 € Spedizione gratuita
disponibile in 3 settimane disponibile in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Museum Branding: Reimagining the Museum - Margot Wallace - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Museums have unequaled brands in the world of learning and culture. They have earned the recognition and loyalty of their many audiences. The challenge is sustaining image, loyalty and support as audiences shift, grow, and change. Museum Branding: Reimagining the Museum is a forward-looking survey of museums as they navigate the present, and plan for the future, holding steady to their heritage. It looks at brands that have refreshed their identity, reframed their missions, and reconfirmed their right to audience loyalty and support. Museums of all sizes, genres, and geography – over forty of them – exemplify audience-centered branding practices outlined in nineteen chapters that include Collection and Exhibitions, Archives, Fundraising and Development, Partnerships, Talks and Speakers, and Videos. The chapter on Data adds a new perspective to branding literature. The chapter on Discussion Groups builds on the branding sustained and advanced by successful virtual programs. The Chapter on Research and Development gives essential priority developing relationships with prospective members, donors and supporters. The chapter on Publications shows the smart extension of branding into many platforms. An extensive index recognizes the value of this tool for searching specific concepts and museums.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2024
Hardback
280 p.
Testo in English
229 x 152 mm
9781538185506
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore