Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Moving from Teacher Isolation to Collaboration: Enhancing Professionalism and School Quality - Sharon Conley,Bruce S. Cooper - cover
Moving from Teacher Isolation to Collaboration: Enhancing Professionalism and School Quality - Sharon Conley,Bruce S. Cooper - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Moving from Teacher Isolation to Collaboration: Enhancing Professionalism and School Quality
Disponibile in 2 settimane
65,10 €
65,10 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
65,10 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
65,10 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Moving from Teacher Isolation to Collaboration: Enhancing Professionalism and School Quality - Sharon Conley,Bruce S. Cooper - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Teaching embodies many roles -- in the classroom through teacher-student interactions, and beyond the classroom through teacher-adult interactions. This book explains and demonstrates how collaboration and teamwork can help enhance professionalism and school quality by overcoming teachers' isolation in the classroom, in the school, and in their work. The contributing authors address: historic patterns of isolation; why collaboration is crucial for vibrant and sustained professionalism; principles of successful team collaboration in schools and other sectors; school districts' structure and support for collaborative teams; forces that motivate or restrain teachers' ability to collaborate; how teachers in grade-level teams perceive the quality of their training and support; team members' perceptions of their work in departments; teachers' use of evidence of student learning to improve teacher and organizational learning; and teacher-principal collaboration from the perspectives of exemplary teachers. These chapters provide insight into the complexity of teachers' roles, and indicate the necessity to build collaboration within the school and beyond.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2013
Paperback / softback
224 p.
Testo in English
229 x 152 mm
9781475802702
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore