Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Mediarchy - Yves Citton - cover
Mediarchy - Yves Citton - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Mediarchy
Attualmente non disponibile
30,90 €
-5% 32,53 €
30,90 € 32,53 € -5%
Attualmente non disp.
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
30,90 € Spedizione gratuita
attualmente non disponibile attualmente non disponibile
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
30,90 € Spedizione gratuita
attualmente non disponibile attualmente non disponibile
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Mediarchy - Yves Citton - cover

Descrizione


We think that we live in democracies: in fact, we live in mediarchies. Our political regimes are based less on nations or citizens than on audiences shaped by the media. We assume that our social and political destinies are shaped by the will of the people without realizing that 'the people' are always produced, both as individuals and as aggregates, by the media: we are all embedded in mediated publics, 'intra-structured' by the apparatuses of communication that govern our interactions. In this major book, Yves Citton maps out the new regime of experience, media and power that he designates by the term 'mediarchy'. To understand mediarchy, we need to look both at the effects that the media have on us and also at the new forms of being and experience that they induce in us. We can never entirely escape from the effects of the mediarchies that operate through us but by becoming more aware of their conditioning, we can develop the new forms of political analysis and practice which are essential if we are to rise to the unprecedented challenges of our time. This comprehensive and far-reaching book will be essential reading for students and scholars in media and communications, politics and sociology, and it will be of great interest to anyone concerned about the multiple and complex ways that the media - from newspapers and TV to social media and the internet - shape our social, political and personal lives today.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2019
Paperback / softback
308 p.
Testo in English
229 x 145 mm
567 gr.
9781509533398
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore