Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Managing Crises Before They Happen: What Every Executive and Manager Needs to Know about Crisis Management - Ian I. Mitroff,Gus ANAGNOS - cover
Managing Crises Before They Happen: What Every Executive and Manager Needs to Know about Crisis Management - Ian I. Mitroff,Gus ANAGNOS - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Managing Crises Before They Happen: What Every Executive and Manager Needs to Know about Crisis Management
Disponibile in 2 settimane
22,80 €
22,80 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
22,80 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
22,80 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Managing Crises Before They Happen: What Every Executive and Manager Needs to Know about Crisis Management - Ian I. Mitroff,Gus ANAGNOS - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Discover the crisis management tools that successful executives and managers utilize to stay ahead of crises, before they happen. From tragic accidents to public relations fiascos, we live in an increasingly crisis-ridden society. In fact, half of the major industrial accidents of the past century occurred in the last 20 years. Why is this--and what can be done to reverse this disturbing trend? According to crisis management expert Ian Mitroff, the rise in the crisis rate is due to an ingrained "it-can't happen-to-us" mentality--which, leads to a total lack of preparedness for crises. However, a solution lies in this book. Managing Crises Before They Happen provides business professionals with a powerful framework that will help you: Recognize the early warning signals that almost always precede a crisis Focus on the big picture, not just the details Avoid becoming either the victim or the villain in a crisis Understand the importance of personal character, corporate culture, and thinking outside the box to effective crisis management Learn from one crisis things that can prevent or ameliorate the next This practical, clear, and easy to understand book helps business leaders prepare their organizations for a major crisis the right way ahead of time.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2018
Paperback / softback
192 p.
Testo in English
203 x 152 mm
299 gr.
9780814473283
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore