Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Learning Processing: A Beginner's Guide to Programming Images, Animation, and Interaction - Daniel Shiffman - cover
Learning Processing: A Beginner's Guide to Programming Images, Animation, and Interaction - Daniel Shiffman - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Learning Processing: A Beginner's Guide to Programming Images, Animation, and Interaction
Disponibile in 5 giorni lavorativi
47,49 €
-5% 49,99 €
47,49 € 49,99 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
47,49 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
47,49 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Learning Processing: A Beginner's Guide to Programming Images, Animation, and Interaction - Daniel Shiffman - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Learning Processing, Second Edition, is a friendly start-up guide to Processing, a free, open-source alternative to expensive software and daunting programming languages. Requiring no previous experience, this book is for the true programming beginner. It teaches the basic building blocks of programming needed to create cutting-edge graphics applications including interactive art, live video processing, and data visualization. Step-by-step examples, thorough explanations, hands-on exercises, and sample code, supports your learning curve. A unique lab-style manual, the book gives graphic and web designers, artists, and illustrators of all stripes a jumpstart on working with the Processing programming environment by providing instruction on the basic principles of the language, followed by careful explanations of select advanced techniques. The book has been developed with a supportive learning experience at its core. From algorithms and data mining to rendering and debugging, it teaches object-oriented programming from the ground up within the fascinating context of interactive visual media. This book is ideal for graphic designers and visual artists without programming background who want to learn programming. It will also appeal to students taking college and graduate courses in interactive media or visual computing, and for self-study.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

The Morgan Kaufmann Series in Computer Graphics
2015
Paperback / softback
564 p.
Testo in English
235 x 191 mm
1130 gr.
9780123944436
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore