Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Identity Crisis of Early Career Academics in Applied Linguistics: Against the Publish or Perish Paradox in China - Mark Feng Teng - cover
Identity Crisis of Early Career Academics in Applied Linguistics: Against the Publish or Perish Paradox in China - Mark Feng Teng - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Identity Crisis of Early Career Academics in Applied Linguistics: Against the Publish or Perish Paradox in China
Disponibile in 3 settimane
150,77 €
-5% 158,71 €
150,77 € 158,71 € -5%
Disp. in 3 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
150,77 € Spedizione gratuita
disponibile in 3 settimane disponibile in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
150,77 € Spedizione gratuita
disponibile in 3 settimane disponibile in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Identity Crisis of Early Career Academics in Applied Linguistics: Against the Publish or Perish Paradox in China - Mark Feng Teng - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


This book adopts a tripartite framework approach to explore the identity construction of early-career researchers in applied linguistics. This tripartite framework of identity-in-practice, identity-in-discourse, and identity-in-activity enables a comprehensive understanding of the complexities involved in the process, within the context of China's higher education context. By delving into the complexities of early-career teachers' professional development and identity construction in China's evolving higher education landscape, readers gain a deeper understanding of the challenges and opportunities faced by these professionals. This knowledge informs educators and administrators in providing effective support for the professional development of early-career teachers, as well as offers insights that may be applicable to teachers and researchers in other contexts. Furthermore, the tripartite framework of teacher identity based on the findings lends support to an expanded notion of professional development that higher education teachers should draw on to empower themselves.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2024
Hardback
139 p.
Testo in English
235 x 155 mm
9789819725533
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore