Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Human-Centered Lean Six Sigma: Creating a Culture of Integrated Operational Excellence - Hung Le,Grace Duffy - cover
Human-Centered Lean Six Sigma: Creating a Culture of Integrated Operational Excellence - Hung Le,Grace Duffy - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Human-Centered Lean Six Sigma: Creating a Culture of Integrated Operational Excellence
Disponibile in 5 giorni lavorativi
30,87 €
-5% 32,49 €
30,87 € 32,49 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
30,87 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
30,87 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Human-Centered Lean Six Sigma: Creating a Culture of Integrated Operational Excellence - Hung Le,Grace Duffy - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


This book focuses on the human side of organizational culture. The authors approach organizational culture from the perspective of alignment to mission, vision, and values. Using a Lean Six Sigma structure, the sequence of chapters begins with the organization and its structure, then drills through strategic, operational, and tactical levels of process and behavior which establish and grow the overall culture of the organization over time. The book begins with foundational principles of organization, through the necessity of aligning processes and systems to mission and vision, assessment, gap analysis for improvement, prioritization, and chapters on qualitative and quantitative approaches for reducing variation and improving systems and behavior. Through this book, readers will: Learn the foundation and core concepts of the organization Discover the "right" focus of shifting the culture of the organization Recognize the building blocks of organizational culture and how to integrate them into a successful, customer-focused system of interconnected processes Focus on people as drivers of technology, rather than the reverse Explore techniques to address the challenges and concerns of today’s training and deployment for organizational performance excellence Use the chapters as short discussions or training workshops for either internal education or public/private technical education.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2023
Paperback / softback
180 p.
Testo in English
254 x 178 mm
380 gr.
9781032594835
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore