Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

History Repeats Itself in the Classroom, Too!: Prior Knowledge and Implementing the Common Core State Standards - Gregory Gray,Jennifer Donnelly - cover
History Repeats Itself in the Classroom, Too!: Prior Knowledge and Implementing the Common Core State Standards - Gregory Gray,Jennifer Donnelly - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
History Repeats Itself in the Classroom, Too!: Prior Knowledge and Implementing the Common Core State Standards
Disponibile in 2 settimane
48,30 €
48,30 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
48,30 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
48,30 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
History Repeats Itself in the Classroom, Too!: Prior Knowledge and Implementing the Common Core State Standards - Gregory Gray,Jennifer Donnelly - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


The best history/social studies classes are those in which students act as historians, political scientists, and economists. The best teachers are those who model "discipline-specific expertise." There is an effective formula for achieving the Common Core State Standards' goal of college and career readiness in history/social studies: *Establish the foundation for future academic work, subject area knowledge and skill development *Take deliberate advantage of students prior knowledge of those topics taught multiple times from elementary school through high school *Increase the complexity of reading materials in these subjects as they are covered in subsequent courses *Develop a multi-year plan to vertically spiral writing and speaking skills towards producing work that demonstrates thinking commensurate with college and career readiness This resource book is intended for both new and experienced teachers. School-site departments and district curriculum specialists will find this book useful. In addition, this book will be an excellent supplement for university methods instructors interested in helping their student teachers meet the goals of the Common Core State Standards.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2014
Paperback / softback
154 p.
Testo in English
228 x 153 mm
245 gr.
9781475804133

Conosci l'autore

Jennifer Donnelly

1963, Port Chester

Jennifer Donnelly è nata nel 1963 a Port Chester. Vive e scrive nello stato di New York e ha pubblicato diversi romanzi per adulti e ragazzi. Con Una voce dal lago (Mondadori 2005) ha vinto la Carnegie Medal, il Los Angeles Times Book Prize for Young Adult Literature e il Michael L. Printz Honor Award. Dei suoi titoli ricordiamo: I giorni del tè e delle rose, Come una rosa d'inverno, La rosa selvatica, La strada nell'ombra.

Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore