Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

A Guide to Sustainable Corporate Responsibility: From Theory to Action - Caroline D. Ditlev-Simonsen - cover
A Guide to Sustainable Corporate Responsibility: From Theory to Action - Caroline D. Ditlev-Simonsen - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
A Guide to Sustainable Corporate Responsibility: From Theory to Action
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
53,43 €
-5% 56,24 €
53,43 € 56,24 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
53,43 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
53,43 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
A Guide to Sustainable Corporate Responsibility: From Theory to Action - Caroline D. Ditlev-Simonsen - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


This open access book discusses the challenges and opportunities faced by companies in an age that increasingly values sustainability and demands corporate responsibility. Beginning with the historical development of corporate responsibility, this book moves from academic theory to practical application. It points to ways in which companies can successfully manage their transition to a more responsible, sustainable way of doing business, common mistakes to avoid and how the UN Sustainable Development Goals are integral to any sustainability transformation. Practical cases illustrate key points. Drawing on thirty years of sustainability research and extensive corporate experience, the author provides tools such as a Step-by-Step strategic guide on integrating sustainability in collaboration with stakeholders including employees, customers, suppliers and investors. The book is particularly relevant for SMEs and companies operating in emerging markets. From a broader perspective, the value of externalities, full cost pricing, alternative economic theories and circular economy are also addressed.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2021
Hardback
274 p.
Testo in English
210 x 148 mm
534 gr.
9783030882020
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore