Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

The Global Environment of Business: New Paradigms for International Management - David W. Conklin - cover
The Global Environment of Business: New Paradigms for International Management - David W. Conklin - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
The Global Environment of Business: New Paradigms for International Management
Disponibilità in 2 settimane
205,80 €
205,80 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
205,80 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
205,80 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
The Global Environment of Business: New Paradigms for International Management - David W. Conklin - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


The Global Environment of Business provides students with a truly international perspective that integrates both market (industry structure) and nonmarket (i.e. political forces) analysis concisely, in a way not found in other texts. The following key issues are emphasized: Industry Structure: Management must strategize to deal with the bargaining strength of customers, suppliers, and competitiors on a country by country basis. Low cost labour and outsourcing are changing the nature of the firm dramatically. Macroeconomic Forces: Management must formulate country strategies in light of each country's income levels and growth rates, foreign exchange rates, inflation rates, interest rates, and unemployment rates. Political Forces: Regulations, financial incentives, tax regimes, investment restrictions, and trade agreements differ widely from country to country. Societal Forces: Ethics, labour, and environmental practices differ from country to country. In addition, specific consumer preferences and demographic trends must play a role in national strategies. Technological Forces: Strategies must correspond to each country's technological infrastructure and the pace and direction of technological change.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2010
Paperback / softback
320 p.
Testo in English
254 x 177 mm
620 gr.
9781412950282
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore