Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Equity Audits and School Resource Allocation: Applying Critical Resource Theory to Increase Equal Opportunity in Schools - William A. Owings,Leslie S. Kaplan - cover
Equity Audits and School Resource Allocation: Applying Critical Resource Theory to Increase Equal Opportunity in Schools - William A. Owings,Leslie S. Kaplan - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Equity Audits and School Resource Allocation: Applying Critical Resource Theory to Increase Equal Opportunity in Schools
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
46,30 €
-5% 48,74 €
46,30 € 48,74 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
46,30 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
46,30 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Equity Audits and School Resource Allocation: Applying Critical Resource Theory to Increase Equal Opportunity in Schools - William A. Owings,Leslie S. Kaplan - cover

Descrizione


Equity Audits and School Resource Allocation explores how to apply Critical Resource Theory (CReT) to conduct school equity audits, ultimately preparing educational leaders to find equity disparities, engage in more equitable resource allocation in their schools, and improve equal educational opportunity for every student. With case study scenarios woven throughout the book, the authors explore key equity factors, including per-pupil expenditures, poverty, teacher and principal quality, program equity, and achievement equity. They also walk through the process of implementing the 5-step CReT equity audit within a school district or school at any level. Owings and Kaplan also describe the communication and interpersonal factors that equity advocates will need to leverage to gain community support for equity process, considering the data, and rethinking their policies and practices. In today’s education context, the problems of equitably funding public schools and allocating learning resources to generate more equal opportunities and higher outcomes for traditionally underserved children are particularly relevant. This important book is designed for course use in leadership preparation programs, for practicing principals and superintendents, and for educational leadership scholars.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2024
Paperback / softback
198 p.
Testo in English
229 x 152 mm
430 gr.
9781032797052
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore