Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Effects of Teacher Collaboration and Tandem Compositions on Pre-Service Teachers’ Professional Self-Concepts in Inclusive Education - Jan Roland Schulze - cover
Effects of Teacher Collaboration and Tandem Compositions on Pre-Service Teachers’ Professional Self-Concepts in Inclusive Education - Jan Roland Schulze - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Effects of Teacher Collaboration and Tandem Compositions on Pre-Service Teachers’ Professional Self-Concepts in Inclusive Education
Disponibile in 3 settimane
131,63 €
-5% 138,56 €
131,63 € 138,56 € -5%
Disp. in 3 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
131,63 € Spedizione gratuita
disponibile in 3 settimane disponibile in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
131,63 € Spedizione gratuita
disponibile in 3 settimane disponibile in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Effects of Teacher Collaboration and Tandem Compositions on Pre-Service Teachers’ Professional Self-Concepts in Inclusive Education - Jan Roland Schulze - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


The present work investigates professional self-concept domains of pre-service teachers of the teaching degree programs 'Teaching at Elementary Schools' and 'Special Education' in two different studies. The first study investigates whether and to what extent pre-service teachers' professional self-concepts - with regard to planning and implementing inclusive education and cooperation with colleagues - can be fostered by a university-based learning unit on teacher cooperation in the inclusive classroom. In the second study, differences in the development of pre-service teachers' self-concepts are examined in relation to their type of tandem compositions (freely selected tandems vs. randomly assembled tandems) for the planning and implementation of inclusive lessons in elementary schools.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2024
Paperback / softback
248 p.
Testo in English
210 x 148 mm
9783658451424
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore