Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Digital Transformation and Corporate Branding: Opportunities and Pitfalls for Identity and Reputation Management - cover
Digital Transformation and Corporate Branding: Opportunities and Pitfalls for Identity and Reputation Management - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Digital Transformation and Corporate Branding: Opportunities and Pitfalls for Identity and Reputation Management
Disponibile in 3 settimane
197,46 €
-5% 207,85 €
197,46 € 207,85 € -5%
Disp. in 3 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
197,46 € Spedizione gratuita
disponibile in 3 settimane disponibile in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
197,46 € Spedizione gratuita
disponibile in 3 settimane disponibile in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Digital Transformation and Corporate Branding: Opportunities and Pitfalls for Identity and Reputation Management - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Technological advances, alongside increasing globalisation and growing awareness of socio-cultural and socio-political issues, are driving corporate branding innovations, and organisations must react and adapt quickly to compete. This book investigates and explores the impact of digital transformation on building corporate branding, identity, and reputation. The book brings together international contributors to provide examples from a wide range of industries and fi rms, including the retailing and agri-food industries, and illustrates the many dimensions of corporate branding and theories, and how they can be aided by digital transformation. It explores the connection of branding with artificial intelligence, social media networks, and technologies 4.0 as well the limitations and challenges they might deliver. Using a combination of theory, primary research findings, and practice, the book offers viewpoints and expertise from multiple regions, appealing to a global audience. This edited collection serves as an importance resource for researchers, scholars, and postgraduate students of marketing, brand management, and corporate communications, and those interested in the emerging relationship with technology.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Routledge Studies in Marketing
2023
Hardback
308 p.
Testo in English
234 x 156 mm
757 gr.
9781032204857
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore