Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Creating Effective Blended Language Learning Courses: A Research-Based Guide from Planning to Evaluation - Daria Mizza,Fernando Rubio - cover
Creating Effective Blended Language Learning Courses: A Research-Based Guide from Planning to Evaluation - Daria Mizza,Fernando Rubio - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Creating Effective Blended Language Learning Courses: A Research-Based Guide from Planning to Evaluation
Disponibilità in 2 settimane
36,60 €
36,60 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
36,60 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
36,60 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Creating Effective Blended Language Learning Courses: A Research-Based Guide from Planning to Evaluation - Daria Mizza,Fernando Rubio - cover

Descrizione


Blended language courses, which combine face-to-face and online instruction, are becoming increasingly popular due to the need for more flexible yet effective learning opportunities. This book recognizes the associated opportunities and challenges for teachers, and provides the rationale, strategies and tools to design blended learning courses or to guide the transition from fully face-to-face or fully online courses to blended instruction. The authors propose a framework based on four phases, Design, Build, Teach and Evaluate, which facilitates a systematic approach to course development. The volume simplifies the connection between theory and practice, by including examples that readers can relate to and immediately implement as they build or teach a course. Including case studies of successful implementations, and effective instructional strategies and techniques, this book is accessible even for teachers without previous experience in course design, whilst also acting as a reference for more experienced language educators.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2024
Paperback / softback
300 p.
Testo in English
9781108430883
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore