Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Collaborative Media: Production, Consumption, and Design Interventions - Jonas Loewgren,Bo Reimer - cover
Collaborative Media: Production, Consumption, and Design Interventions - Jonas Loewgren,Bo Reimer - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 1 lista dei desideri
Collaborative Media: Production, Consumption, and Design Interventions
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
41,56 €
-5% 43,75 €
41,56 € 43,75 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
41,56 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
41,56 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Collaborative Media: Production, Consumption, and Design Interventions - Jonas Loewgren,Bo Reimer - cover

Descrizione


A thorough analysis of contemporary digital media practices, showing how people increasingly not only consume but also produce and even design media. With many new forms of digital media-including such popular social media as Facebook, Twitter, and Flickr-the people formerly known as the audience no longer only consume but also produce and even design media. Jonas Loewgren and Bo Reimer term this phenomenon collaborative media, and in this book they investigate the qualities and characteristics of these forms of media in terms of what they enable people to do. They do so through an interdisciplinary research approach that combines the social sciences and humanities traditions of empirical and theoretical work with practice-based, design-oriented interventions. Loewgren and Reimer offer analysis and a series of illuminating case studies-examples of projects in collaborative media that range from small multidisciplinary research experiments to commercial projects used by millions of people. Loewgren and Reimer discuss the case studies at three levels of analysis: society and the role of collaborative media in societal change; institutions and the relationship of collaborative media with established media structures; and tribes, the nurturing of small communities within a large technical infrastructure. They conclude by advocating an interventionist turn within social analysis and media design.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Collaborative Media
2013
Hardback
208 p.
Testo in English
229 x 178 mm
553 gr.
9780262019767
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore