Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Business on the Edge: How to Turn a Profit and Improve Lives in the World’s Toughest Places - Emily S. Block,Viva Ona Bartkus - cover
Business on the Edge: How to Turn a Profit and Improve Lives in the World’s Toughest Places - Emily S. Block,Viva Ona Bartkus - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Business on the Edge: How to Turn a Profit and Improve Lives in the World’s Toughest Places
Disponibile in 5 giorni lavorativi
31,60 €
-5% 33,26 €
31,60 € 33,26 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
31,60 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
31,60 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Business on the Edge: How to Turn a Profit and Improve Lives in the World’s Toughest Places - Emily S. Block,Viva Ona Bartkus - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


A road map for how businesses can grow and make money while reducing poverty and conflict in some of the world's most challenging environments Many companies worry that expanding into emerging markets is a risky-and even dangerous-move. Professors Viva Ona Bartkus and Emily S. Block see things differently. They argue that by entering markets in the world's frontline regions-areas stuck in cycles of violence and extreme poverty-businesses can actually create stability and expand opportunity for communities and corporations alike. From helping Colombian farmers transition from growing coca to produce to disrupting human trafficking rings by creating more construction jobs in the Philippines, Business on the Edge proves that businesses can make money while advancing corporate social responsibility, environmental conservation, and social justice. Partnering with groups including multinational companies, NGOs, and the US military, Bartkus and Block outline their process for generating opportunities, detailing their successes and failures in launching over eighty growth-oriented business solutions in thirty countries. Bridging the gap between academic research and real-world experience, Business on the Edge shows how businesses can reduce risks, cut costs, and increase profits, all while creating economic opportunities that transform communities.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2024
Hardback
272 p.
Testo in English
238 x 160 mm
480 gr.
9781541604209
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore