Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Business Groups and Strategic Coopetition - cover
Business Groups and Strategic Coopetition - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Business Groups and Strategic Coopetition
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
47,49 €
-5% 49,99 €
47,49 € 49,99 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
47,49 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
47,49 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Business Groups and Strategic Coopetition - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Business Groups and Strategic Coopetition sheds lights on the poorly recognised problem of intra-organisational relationships within business groups by adopting the coopetition lens. It brings together the strategic management (coopetition and performance) and international management perspectives (business groups and its role in the economy). It is a unique proposition as those two research streams, such as business groups and coopetition, are rarely assessed together. The coopetition, which is seen as the strategy of value creating in the rapidly changing environment, brings benefits, such as an increased innovation, cost reduction, access to resources, and improved competitive position that could be captured by business groups as well. However, the understanding of complex organisations, such as business group, and answering the question how to manage intra-level coopetition to gain better performance therein is still unclear. Therefore, the book aims to extend the knowledge in the field of internal relationships within business groups as well as the coopetition phenomenon. This book is written to meet needs of researchers, students as well as managers and to present an integrated view on the coopetition within business groups.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Routledge Studies in Management, Organizations and Society
2024
Paperback / softback
148 p.
Testo in English
229 x 152 mm
300 gr.
9781032349879
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore