Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Audio and Visual Analytics in Marketing and Artificial Empathy - Shasha Lu,Hye-Jin Kim,Yinghui Zhou - cover
Audio and Visual Analytics in Marketing and Artificial Empathy - Shasha Lu,Hye-Jin Kim,Yinghui Zhou - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Audio and Visual Analytics in Marketing and Artificial Empathy
Disponibile in 2 settimane
91,90 €
91,90 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
91,90 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
91,90 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Audio and Visual Analytics in Marketing and Artificial Empathy - Shasha Lu,Hye-Jin Kim,Yinghui Zhou - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Audio and Visual Analytics in Marketing addresses questions around the application and use of audio/visual data analytics for business decision making in the post-digital economy. It does so by: (1) developing a framework for understanding the internal states of individuals based on audio/visual signals and incorporating works in the domain of audio/visual (A/V) data analytics into marketing research in order to identify future research opportunities; (2) providing an overview of methodologies that are commonly used in conducting research with A/V data; (3) providing a review of A/V analytics-based research in various business contexts; and (4) reviewing the business practices using A/V analytics and identifying the future trends in both research and business applications. The rest of the monograph is organized as follows: The authors first propose a framework for A/V data-based research in the business domain and discuss how A/V data analytics can be used to support business decision making in various contexts. They then provide an overview of the key techniques and tools used in A/V data analytics and discuss the procedures and key methodological questions. Finally, they discuss how the A/V analytics has been used in business practices and its trend and future development.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Foundations and Trends (R) in Marketing
2022
Paperback / softback
84 p.
Testo in English
234 x 156 mm
132 gr.
9781680839708
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore