Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

How Scholars Trumped Teachers: Change without Reform in University Curriculum, Teaching, and Research, 1890-1990 - Larry Cuban - cover
How Scholars Trumped Teachers: Change without Reform in University Curriculum, Teaching, and Research, 1890-1990 - Larry Cuban - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
How Scholars Trumped Teachers: Change without Reform in University Curriculum, Teaching, and Research, 1890-1990
Disponibile in 5 giorni lavorativi
32,64 €
-5% 34,36 €
32,64 € 34,36 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
32,64 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
32,64 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
How Scholars Trumped Teachers: Change without Reform in University Curriculum, Teaching, and Research, 1890-1990 - Larry Cuban - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Examining a century of university history, Larry Cuban tackles the age-old question: What is more important, teaching or research? Using two departments (history and medicine) at Stanford University as a case study, Cuban shows how universities have organizationally and politically subordinated teaching to research for over one hundred years. He explains how university reforms, decade after decade, not only failed to dislodge the primacy of research but actually served to strengthen it. He examines the academic work of research and teaching to determine how each has influenced university structures and processes, including curricular reform. Can the dilemma of scholars vs. teachers ever be fully reconciled? This fascinating historical journey is a must read for all university administrators, faculty, researchers, and anyone concerned with educational reform.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

1999
Paperback / softback
288 p.
Testo in English
215 x 144 mm
404 gr.
9780807738641
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore