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Drive: The Surprising Truth About What Motivates Us - Daniel H. Pink - cover
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Drive: The Surprising Truth About What Motivates Us
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Descrizione


A book that will change how you think and transform how you live Forget everything you thought you knew about how to motivate people - at work, at school, at home. It is wrong. As Daniel H. Pink explains in his paradigm-shattering book Drive, the secret to high performance and satisfaction in today's world is the deeply human need to direct our own lives, to learn and create new things, and to do better by ourselves and the world. Along the way, he takes us to companies that are enlisting new approaches to motivation, and introduces us to the scientists and entrepreneurs who are pointing a bold way forward.
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Dettagli

2018
Paperback / softback
256 p.
Testo in English
198 x 129 mm
174 gr.
9781786891709

Conosci l'autore

Daniel H. Pink

Daniel H. Pink e uno scrittore america. È stato assistente del Segretario al lavoro americano Robert Reich, poi si è occupato di stendere i discorsi ufficiali del Vice-Presidente degli Stati Uniti Al Gore dal 1995 al 1997. Ha pubblicato articoli su “The New York Times”, “Harvard Business Review”, “Fast Company” e “Wired”. Il suo Ted Talk del 2009 ha ottenuto più di 20 milioni di visualizzazioni ed è stato tradotto in 44 lingue. In Italia sono stati pubblicati alcuni suoi libri come Drive. La sorprendente verità su ciò che ci motiva nel lavoro e nella vita (Rizzoli Etas, 2010), Venditi bene. Tutti i segreti per imparare a convincere gli altri (TEA, 2015) e When. I segreti della scienza per scegliere il...

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