Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Corporate Entrepreneurship and Innovation in Tourism and Hospitality: Global Post COVID-19 Recovery Strategies - cover
Corporate Entrepreneurship and Innovation in Tourism and Hospitality: Global Post COVID-19 Recovery Strategies - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Corporate Entrepreneurship and Innovation in Tourism and Hospitality: Global Post COVID-19 Recovery Strategies
Disponibile in 3 settimane
186,05 €
-5% 195,84 €
186,05 € 195,84 € -5%
Disp. in 3 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
186,05 € Spedizione gratuita
disponibile in 3 settimane disponibile in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
186,05 € Spedizione gratuita
disponibile in 3 settimane disponibile in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Corporate Entrepreneurship and Innovation in Tourism and Hospitality: Global Post COVID-19 Recovery Strategies - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


The dynamic characteristic of the tourism and hospitality industry under the influence of micro and macro environment factors requires future professionals to be equipped with appropriate skills and competencies to deal with such factors in real life practices. In this book, scholars and industry experts analyse case studies related to real-world scenarios to expand the body of knowledge, inspiring future research and developing the field. The Editors have compiled a compelling set of case studies covering topics centred around corporate entrepreneurship, including innovation, marketing and digital marketing, crisis management, quality development, product development and sustainability with a particular emphasis on post-Covid-19 recovery. The case studies included cover five regions, Europe, Africa, the Americas, Australia and Asia, offering enriching and diverse perspectives. This unique collection will be a valuable resource for scholars and upper-level students across corporate entrepreneurship and innovation, as well as those researching and studying n the tourism and hospitality fields.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Routledge Studies in Innovation, Organizations and Technology
2024
Hardback
376 p.
Testo in English
234 x 156 mm
9781032593739
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore