Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Winning Behavior: What the Smartest, Most Successful Companies Do Differently - Terry Bacon,David Pugh - cover
Winning Behavior: What the Smartest, Most Successful Companies Do Differently - Terry Bacon,David Pugh - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Winning Behavior: What the Smartest, Most Successful Companies Do Differently
Disponibilità in 2 settimane
32,30 €
32,30 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
32,30 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
32,30 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Winning Behavior: What the Smartest, Most Successful Companies Do Differently - Terry Bacon,David Pugh - cover

Descrizione


Behavioral Differentiation is emerging as the "final frontier" in competitive strategy, and this book shows how leading companies use it to exceed expectations and outperform competitors. In an age where even the best products are quickly imitated, businesses must constantly find new ways to outpace competitors. Successful companies differentiate themselves not just with superior products, but also by how they behave toward their customers at every touchpoint: service, product development, marketing, branding, bids and proposals, presentations, negotiations, and more. Winning Behavior offers case histories and examples from companies like GE, Volvo, EMC, Ritz-Carlton, Wal-Mart, and Harley-Davidson, plus interviews with executives like George Zimmer (Men's Wearhouse), Colleen Barrett (Southwest Airlines), and Gerry Roche (Heidrick & Struggles). In today's ultracompetitive business landscape, product quality and competitive pricing are prerequisites for staying afloat. This eye-opening book reveals the secrets the best companies use -- and any business can use -- to stay at the pinnacle of success in their industry.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2018
Paperback / softback
368 p.
Testo in English
229 x 152 mm
385 gr.
9780814413678
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore