Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Who's Your City?: How the Creative Economy Is Making Where to Live the Most Important Decision of Your Life - Richard Florida - cover
Who's Your City?: How the Creative Economy Is Making Where to Live the Most Important Decision of Your Life - Richard Florida - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Who's Your City?: How the Creative Economy Is Making Where to Live the Most Important Decision of Your Life
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
20,18 €
-5% 21,24 €
20,18 € 21,24 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
20,18 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
20,18 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Who's Your City?: How the Creative Economy Is Making Where to Live the Most Important Decision of Your Life - Richard Florida - cover

Descrizione


In the age of globalization, some claim that where you live doesn't matter: Alaska, Idaho, and Alabama are interchangeable. The world is, after all, flat. Not so fast. Place, argues the great urbanist Richard Florida, is not only important, it's more important than ever. In fact, choosing a place to live is as important to your happiness as choosing a spouse or career. And some regions, recent surveys show, really are happier than others. In Who's Your City , Creative Class guru Richard Florida reports on this growing body of research that tells us what qualities of cities and towns actually make people happy,and he explains how to use these ideas to make your own choices. This indispensable guide to how people can choose where to live and what those choices mean to their lives and their communities is essential reading for everyone from urban planners and mayors to recent graduates.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2009
Paperback / softback
384 p.
Testo in English
232 x 156 mm
409 gr.
9780465018093
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore