Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Tourism Marketing: A Collaborative Approach - Alan Fyall,Brian Garrod - cover
Tourism Marketing: A Collaborative Approach - Alan Fyall,Brian Garrod - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Tourism Marketing: A Collaborative Approach
Disponibilità in 2 settimane
168,70 €
168,70 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
168,70 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
168,70 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Tourism Marketing: A Collaborative Approach - Alan Fyall,Brian Garrod - cover

Descrizione


This innovative and original book provides valuable insights into the interorganisational dynamics of collaboration in tourism marketing. Specific attention is given to global airline alliances, international hotel consortia, and destination collaboration between nations. The book begins by providing a detailed understanding of tourism marketing principles and practice within the context of inter-organisational collaboration. The impact of collaboration on tourism marketing strategy and the implementation of marketing programmes is then explored. Issues for discussion include the benefits and drawbacks of collaboration marketing, the internal processes, resource implications and external impacts of collaboration marketing, and the challenge of managing parallel competitive and collaborative marketing strategies. Tourism Marketing: A Collaborative Approach offers a strategic marketing framework for application in interorganisational settings within the tourism industry. The existing marketing paradigm is questioned in an industry where rarely does any one organisation own or control all elements of the tourism product. 
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Aspects of Tourism
2004
Hardback
400 p.
Testo in English
234 x 156 mm
756 gr.
9781873150900
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore