Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Teaching English to Young Arabic Speakers: Assessing the Influence of Instructional Materials, Narratives and Cultural Norms - Irma-Kaarina Ghosn - cover
Teaching English to Young Arabic Speakers: Assessing the Influence of Instructional Materials, Narratives and Cultural Norms - Irma-Kaarina Ghosn - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Teaching English to Young Arabic Speakers: Assessing the Influence of Instructional Materials, Narratives and Cultural Norms
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
106,88 €
-5% 112,50 €
106,88 € 112,50 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
106,88 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
106,88 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Teaching English to Young Arabic Speakers: Assessing the Influence of Instructional Materials, Narratives and Cultural Norms - Irma-Kaarina Ghosn - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


The book explores young Arabic-speaking children’s English language learning. Through classroom-based research and learner work samples, the book analyses the interplay between cultural norms and the critical role that teachers play in orchestrating classroom discourse through skillful use of available instructional materials, questioning strategies and feedback to learners. The author shows the potential of instructional materials to influence young learners’ vocabulary, reading comprehension, and written production, as well as the way they acquire the academic literacies needed in school subjects taught in English. She reviews the spread of the practice of teaching English to young and very young children and the increasing demand for English-medium instruction in the Arabic-speaking region, with a particular focus on the negative transfer from Arabic to English spelling and grammar. The book also discusses the importance of story narratives, arguing they are an ideal medium for language teaching because of their rich linguistic repertoire and the strong motivational force that stories have on young language learners and their cognitive growth, essential to their later academic success. Taken together, the research findings and classroom vignettes suggest that children’s language learning happens within a complex system of interactive variables and cultural norms and expectations.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2022
Hardback
240 p.
Testo in English
234 x 156 mm
9781350260474
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore