Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Teachers Reflecting on Boredom in the Language Classroom - Mariusz Kruk,Miroslaw Pawlak,Joanna Zawodniak - cover
Teachers Reflecting on Boredom in the Language Classroom - Mariusz Kruk,Miroslaw Pawlak,Joanna Zawodniak - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Teachers Reflecting on Boredom in the Language Classroom
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
29,63 €
-5% 31,19 €
29,63 € 31,19 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
29,63 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
29,63 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Teachers Reflecting on Boredom in the Language Classroom - Mariusz Kruk,Miroslaw Pawlak,Joanna Zawodniak - cover

Descrizione


This book investigates teacher and student boredom from the perspective of the teacher and illustrates how thinking about different aspects of this negative emotion might enhance reflective practices. It consists of seven chapters. The first four (Chapters 1-4) are devoted to the role of positive and negative emotions in L2 learning, conceptualizations of boredom, theories accounting for this negative emotion, and a brief overview of student and teacher boredom-related studies carried out in educational psychology and L2 education. The second part (Chapters 5-6) is empirical in nature. It reports on a mixed-methods investigation which tapped learner and teacher boredom from the perspective of EFL secondary school practitioners. It focused on: (1) teacher-perceived causes of learners' boredom, (2) causes of teachers' own boredom, (3) ways in which teachers confront student boredom in the classroom, (4) ways in which teachers deal with their own boredom, (5) factors that underpin teacher and student boredom, (6) ways of combating student and teacher boredom. The third part of the book (Chapters 6-7) integrates teachers' recommendations with outcomes of previous research to propose a reflective practice model of dealing with boredom in the classroom as well as strategies that can be employed to minimize teacher boredom.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Reflective Practice in Language Education
2024
Paperback / softback
216 p.
Testo in English
234 x 155 mm
395 gr.
9781800504226
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore