Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Social Media Success for Every Brand: The Five StoryBrand Pillars That Turn Posts Into Profits - Claire Diaz-Ortiz - cover
Social Media Success for Every Brand: The Five StoryBrand Pillars That Turn Posts Into Profits - Claire Diaz-Ortiz - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Social Media Success for Every Brand: The Five StoryBrand Pillars That Turn Posts Into Profits
Disponibilità in 2 settimane
20,70 €
20,70 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
20,70 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
20,70 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Social Media Success for Every Brand: The Five StoryBrand Pillars That Turn Posts Into Profits - Claire Diaz-Ortiz - cover

Descrizione


Based on Donald Miller's bestselling book?Building a StoryBrand, Claire Diaz-Ortiz applies the seven principles of the StoryBrand Framework to help you build an effective, long-lasting social media plan for your brand. Most business owners are blindly guessing at their social media strategy, and it's costing them time and money. This book teaches you how to incorporate the StoryBrand 7-Part Framework into their social media channels to increase engagement and see better results. In Social Media Success for Every Brand, you will understand exactly what they need to do with their social media to drive growth to their organization through the practical guidance of the five-point SHARE model: Story How Audience Reach Excellence Social Media Success for Every Brand does not require you to be familiar with?Building a StoryBrand,?but provides enough foundation to prepare you for practical success with their social media content. Together with the StoryBrand Framework, Claire's SHARE model will help boost customer engagement and grow the organization's brand awareness and revenues.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2019
Paperback / softback
144 p.
Testo in English
229 x 152 mm
194 gr.
9781400214969
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore