Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Social Entrepreneurship: New Models of Sustainable Social Change - cover
Social Entrepreneurship: New Models of Sustainable Social Change - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Social Entrepreneurship: New Models of Sustainable Social Change
Attualmente non disponibile
68,81 €
-5% 72,43 €
68,81 € 72,43 € -5%
Attualmente non disp.
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
68,81 € Spedizione gratuita
attualmente non disponibile attualmente non disponibile
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
68,81 € Spedizione gratuita
attualmente non disponibile attualmente non disponibile
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Social Entrepreneurship: New Models of Sustainable Social Change - cover

Descrizione


'Social Entrepreneurship' is a term that has come to be applied to the activities of grass-roots activists, NGOs, policy makers, international institutions, and corporations, amongst others, which address a range of social issues in innovative and creative ways. Themed around the emerging agendas for developing new, sustainable models of social sector excellence and systemic impact, Social Entrepreneurship offers, for the first time, a wide-ranging, internationally-focused selection of cutting-edge work from leading academics, policy makers, and practitioners. Together they seek to clarify some of the ambiguity around this term, describe a range of social entrepreneurship projects, and establish a clear set of frameworks with which to understand it. Included in the volume are contributions from Muhammad Yunus, winner of the 2006 Nobel Peace Prize and the father of microfinance, Geoff Mulgan, former head of the British prime minister's policy unit, and Bill Drayton, founder of the Ashoka network of social entrepreneurs. Jeff Skoll, founder of the Skoll Foundation, and first president of eBay, provides a preface. Alex Nicholls provides a substantial new preface to this paperback edition, reflecting on the latest developments in the study and practice of social entrepreneurship.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2008
Paperback / softback
512 p.
Testo in English
234 x 155 mm
756 gr.
9780199283880
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore