Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Principles and Practices of Winemaking - Roger B. Boulton,Vernon L. Singleton,Linda F. Bisson - cover
Principles and Practices of Winemaking - Roger B. Boulton,Vernon L. Singleton,Linda F. Bisson - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Principles and Practices of Winemaking
Attualmente non disponibile
287,39 €
287,39 €
Attualmente non disp.
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
287,39 € Spedizione gratuita
attualmente non disponibile attualmente non disponibile
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
287,39 € Spedizione gratuita
attualmente non disponibile attualmente non disponibile
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Principles and Practices of Winemaking - Roger B. Boulton,Vernon L. Singleton,Linda F. Bisson - cover

Descrizione


Historically, scientific and educational books from studies within California, the concepts can be classified into three categories: those developed will be generally useful to enolo- providing concepts and principles, those of- gists throughout the world. fering gathered information, and those pre- Although this volume covers the basic prac- senting opinion or perspective (which mayor tices and their rationale for successful wine may not be instructive). production, wines and wine regions of the While there are many wine-related books of world and details of specialty wine production the third kind and some of the second, there (such as vermouths, fruit wines, etc. ) are omit- are few of the first, and this book attempts to ted as separate topics, although incorporated fill that void. Of course, some aspects of cate- as appropriate in general explanations. The gories two and three inevitably remain. emphasis upon commercial scale by no means Because our teaching program at Davis has precludes use of the material by small-volume always been based on the interdisciplinary ap- winemakers, for whom the principles of wine- proach to enology, we have pooled our expe- making are equally valid, although practices rience to provide a volume that provides the may need to be adjusted for the scale. Commer- benefits of such interaction and discussion cial scale implies the consideration of eco- rather than the more usual self-styled expert nomics and sensible expenditure of effort and approach to such books.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2010
Paperback / softback
604 p.
Testo in English
254 x 178 mm
1448 gr.
9781441951908
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore