Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Redesigning Social Inquiry - Fuzzy Sets and Beyond - Charles C. Ragin - cover
Redesigning Social Inquiry - Fuzzy Sets and Beyond - Charles C. Ragin - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Redesigning Social Inquiry - Fuzzy Sets and Beyond
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
27,31 €
-5% 28,75 €
27,31 € 28,75 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
27,31 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
27,31 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Redesigning Social Inquiry - Fuzzy Sets and Beyond - Charles C. Ragin - cover

Descrizione


For over twenty years Charles C. Ragin has been at the forefront of the development of innovative methods for social scientists. In "Redesigning Social Inquiry", he continues his campaign to revitalize the field, challenging major aspects of the conventional template for social science research while offering a clear alternative."Redesigning Social Inquiry" provides a substantive critique of the standard approach to social research - namely, assessing the relative importance of causal variables drawn from competing theories. Instead, Ragin proposes the use of set-theoretic methods to find a middle path between quantitative and qualitative research. Through a series of contrasts between fuzzy-set analysis and conventional quantitative research, Ragin demonstrates the capacity for set-theoretic methods to strengthen connections between qualitative researchers' deep knowledge of their cases and quantitative researchers' elaboration of cross-case patterns. Packed with useful examples, "Redesigning Social Inquiry" will be indispensable to experienced professionals and to budding scholars about to embark on their first project.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2008
Paperback / softback
240 p.
Testo in English
216 x 145 mm
304 gr.
9780226702759
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore