Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Reassessing 'Ability' Grouping: Improving Practice for Equity and Attainment - Becky Francis,Becky Taylor,Antonina Tereshchenko - cover
Reassessing 'Ability' Grouping: Improving Practice for Equity and Attainment - Becky Francis,Becky Taylor,Antonina Tereshchenko - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Reassessing 'Ability' Grouping: Improving Practice for Equity and Attainment
Disponibilità in 2 settimane
69,20 €
69,20 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
69,20 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
69,20 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Reassessing 'Ability' Grouping: Improving Practice for Equity and Attainment - Becky Francis,Becky Taylor,Antonina Tereshchenko - cover

Descrizione


Presenting original quantitative and qualitative data from a large-scale empirical research project conducted in British secondary schools, Reassessing ‘Ability’ Grouping analyses the impact of attainment grouping on pupil outcomes, teacher effectiveness and social equality. Alongside a comprehensive account of existing literature and the international field, this book offers: Rigorous conceptual analysis of data A view of wider political debates on pupils' social backgrounds and educational attainment A discussion of the practicalities of classroom practice Recommendations for improved practice to maximise pupil outcomes, experiences and equity Vignettes, illustrative tables and graphs, as well as quotes from teacher interviews and pupil focus groups Addressing attainment grouping as an obstacle to raising pupil attainment, this book offers a distinctive, wide-ranging appraisal of the international field, new large-scale empirical evidence, and ‘close to practice’ attention to the practicalities and constraints of the classroom. Reassessing ‘Ability’ Grouping is an essential read for any practitioners and policymakers, as well as students engaged in the field of education and social justice.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2019
Paperback / softback
180 p.
Testo in English
234 x 156 mm
281 gr.
9781138348837
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore