Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Reaching an Understanding: Innovations in How We View Reading Assessment - John Sabatini,Elizabeth Albro,Tenaha O'Reilly - cover
Reaching an Understanding: Innovations in How We View Reading Assessment - John Sabatini,Elizabeth Albro,Tenaha O'Reilly - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Reaching an Understanding: Innovations in How We View Reading Assessment
Disponibilità in 2 settimane
72,00 €
72,00 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
72,00 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
72,00 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Reaching an Understanding: Innovations in How We View Reading Assessment - John Sabatini,Elizabeth Albro,Tenaha O'Reilly - cover

Descrizione


Reaching an Understanding: Innovations in How We View Reading Assessment builds upon the editors previous book Measuring Up: Advances in How We Assess Reading Ability by representing some early attempts to apply theory to help guide the development of new assessments and measurement models. Reaching an Understanding is divided into two sections: “assessment, learning, and instruction: connecting text, task, and reader/ learner” and “how to build for the future”. These sections identify ways to assess students reading comprehension through multiple text sources, purpose readings, and assessment while a student is reading in order to determine deficits. In light of federal legislation towards common core standards and assessments, as well as significant national investments in reading and literacy education, it is a critical and opportune time to bring together the research and measurement community to address fundamental issues of measuring reading comprehension, in theory and in practice.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2012
Paperback / softback
212 p.
Testo in English
227 x 152 mm
327 gr.
9781475801019
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore