Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Publishing Contracts and the Post Negotiation Space: Lifting the Lid on Publishing’s Black Box of Aspirations, Laws and Money - Katherine Day - cover
Publishing Contracts and the Post Negotiation Space: Lifting the Lid on Publishing’s Black Box of Aspirations, Laws and Money - Katherine Day - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Publishing Contracts and the Post Negotiation Space: Lifting the Lid on Publishing’s Black Box of Aspirations, Laws and Money
Disponibilità in 2 settimane
68,40 €
68,40 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
68,40 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
68,40 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Publishing Contracts and the Post Negotiation Space: Lifting the Lid on Publishing’s Black Box of Aspirations, Laws and Money - Katherine Day - cover

Descrizione


Many writers dream of having their work published by a respected publishing house, but don’t always understand publishing contract terms – what they mean for the contracting parties and how they inform book-publishing practice. In turn, publishers struggle to satisfy authors’ creative expectations against the industry’s commercial demands. This book challenges our perceptions of these author–publisher power imbalances by recasting the publishing contract as a cultural artefact capable of adapting to the industry’s changing landscape. Based on a three-year study of publishing negotiations, Katherine Day reveals how relational contract theory provides possibilities for future negotiations in what she describes as a ‘post negotiation space’. Drawing on the disciplines of cultural studies, law, publishing studies and cultural sociology, this book reveals a unique perspective from publishing professionals and authors within the post negotiation space, presenting the editor as a fundamental agent in the formation and application of publishing’s contractual terms.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2023
Paperback / softback
180 p.
Testo in English
246 x 174 mm
560 gr.
9781032373522
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore