Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Perennial Seller: The Art of Making and Marketing Work that Lasts - Ryan Holiday - cover
Perennial Seller: The Art of Making and Marketing Work that Lasts - Ryan Holiday - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 7 liste dei desideri
Perennial Seller: The Art of Making and Marketing Work that Lasts
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
13,05 €
-5% 13,74 €
13,05 € 13,74 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
13,05 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
13,05 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Perennial Seller: The Art of Making and Marketing Work that Lasts - Ryan Holiday - cover

Descrizione


Bestselling author and marketing strategist Ryan Holiday reveals how a classic work is made and marketed. Classic. Evergreen. Perennial. We can all identify products and ideas that seem to last forever and just keep selling. They exist in every industry, and should be every smart person's goal. Dependable resources, unsung money-makers, they increase in value and outlast the competition. But how can we create one ourselves? Here, Ryan Holiday reveals the secret. As a bestselling author whose books have sold over 5 million copies, and as creator of the worldwide phenomenon The Daily Stoic (now in its 10th year), he knows that creating a classic isn't about pandering to current trends, or selling out our values. It is about big dreams, a creative mindset and careful strategy. In this book, he takes us back to the first principles that underpin this thinking. Featuring interviews with some of the world's greatest entrepreneurs and creatives, and grounded in stories of classics from every field, the book shares an approach that anyone can adopt to make and market a classic work. Whether you have a book or a business, a song or the next great screenplay, this is the recipe for long-lasting success.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2017
Paperback / softback
256 p.
Testo in English
206 x 128 mm
204 gr.
9781781257661
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore