Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

The Paramedic Revision Guide - David W. Thom - cover
The Paramedic Revision Guide - David W. Thom - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
The Paramedic Revision Guide
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
48,63 €
-5% 51,19 €
48,63 € 51,19 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
48,63 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
48,63 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
The Paramedic Revision Guide - David W. Thom - cover

Descrizione


The Paramedic Revision Guide delivers a one-stop reference for paramedic students, paramedicine educators, and practicing paramedics. Designed to take the mystery out of paramedic education, the book provides a solid foundation of understanding in crucial areas of paramedic science and practice, including practical skills, research, anatomy and physiology, pharmacology, and medical emergencies. This guide furthers readers' understanding and practice of emergency care, and includes: A thorough introduction to paramedic anatomy and physiology, including anatomical and medical terms, cellular biology, and pediatrics An exploration of practical skills for paramedics, including scene survey, airway practices, basic life support and defibrillation, burns, and head injuries Practical discussions of medical emergencies, research and evidence-based practice, and the ethical and legal considerations for paramedics An analysis of pre-hospital trauma treatment, including the physics and physiology of trauma The Paramedic Revision Guide earns a place on the shelves of all paramedic students and educators who need a comprehensive handbook full of succinct and easily digestible information, ideal for exam preparation and quick reference.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2021
Paperback / softback
288 p.
Testo in English
252 x 201 mm
703 gr.
9781119758068
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore